CinematicVR na Web Summit 2019

Web Summit 2019

W listopadzie braliśmy udział w prestiżowych targach Web Summit organizowanych w Lizbonie. To event uznawany za największe wydarzenie związane z branżą technologiczną na świecie. Przyciągnęła nas pozycja wydarzenia, bogaty program i możliwości spotkań z potencjalnymi klientami i partnerami. Przyjechaliśmy do Lizbony z planem szukania nowych możliwości rozwoju naszej platformy modowej Lookroom. Dlatego szczególnie wartościowa okazała się dla nas sekcja MODUM poświęcona modzie oraz technologiom przyszłości. Prelegencji odnosili się do wyzwań i możliwości z jakimi mierzy się współczesna branża modowa.

Web Summit 2019

Moda, VR i nowe technologie

Wzięliśmy udział w panelach dotyczących branży modowej i technologicznej. Wysłuchaliśmy przedstawicieli firm zajmujących się wdrażaniem nowoczesnych rozwiązań w branży fashion. Wśród nich byli Tommy Hilfiger, Lush, H&M, Burberry, Vogue. Szczególnie spodobało nam się wystąpienie Daniela Griedera, CEO Tommy Hilfinger. Dzielił się on doświadczeniami z wdrażaniem m.in. technologii VR w sklepach stacjonarnych i online. Zdobytą podczas wystąpień wiedzę wykorzystaliśmy z powodzeniem podczas spotkań z polskimi projektantami mody i dziennikarzami, którym przedstawiaiśmy platformę Lookroom.

Web Summit 2019

Rozwój platformy Lookroom

Ponadto prezentowaliśmy nasze materiały na stoisku PARP, gdzie mieliśmy okazję rozmawiać z osobami zainteresowanymi naszymi usługami. Podczas licznych spotkań networkingowych zbudowaliśmy bazę potencjalnych klientów i partnerów (m.in. Logueinn, BOWWe, sii.pl). Uzyskaliśmy także cenne informacje zwrotne na temat potencjału wykorzystania Lookroomu. Nasi rozmówcy zwrócili uwagę, że to dobre narzędzie do prezentowania próbek materiałów tkanin. A także tworzenia całkowicie wirtualnych kolekcji w celu ograniczenia zanieczyszczeń środowiska zgodnie z założeniami zrównoważonej mody.