Film 360 dla Naczelnej Izby PIelęgniarek i Położnych
,

Film 360 dla Naczelnej Izby Pielęgniarek i Położnych

Dzień z życia pielęgniarki.

Stworzyliśmy film 360 obrazujący dzień z życia pielęgniarki na potrzeby kampanii społecznej, organizowanej przez Naczelną Izbę Pielęgniarek i Położnych. W tym projekcie, na zlecenie firmy Immersion odpowiadaliśmy za zdjęcia 360 i postprodukcję. Oprócz filmu 360, w ramach tej samej kampanii wyprodukowaliśmy również tradycyjny spot informacyjny, dostępny na YouTube.

Kampania społeczna o nazwie „Ostatni dyżur” ruszyła 27 maja 2015 roku. Miała na celu uświadomienie społeczeństwu, że w w ciągu niespełna 5 lat Polacy mogą zostać pozbawieni profesjonalnej opieki pielęgniarskiej i położniczej. Film 360 przybliżał odbiorcy pracę pielęgniarki. Immersyjne medium jakim jest VR znacznie silniej niż tradycyjny film oddziałuje na emocje. Film 360 otacza nas z każdej strony, nie widzimy jedynie wybranego przez twórców fragmentu rzeczywistości. Wykorzystanie VR w filmie dokumentalnym lub w kampanii społecznej potęguje empatię odbiorcy.