Projekt:
Experience a’la Metaverse w ramach kampanii „Comfort My Way”
Klient:
Interaktywny showroom – metaverse experience
Na potrzeby kampanii Triumph „Comfort My Way” stworzyliśmy interaktywne doświadczenie webowe. Zaprojektowaliśmy interaktywny showroom, który pozwala przenieść się do świata marki Triumph, wziąć udział w immersyjnych warsztatach oraz zobaczyć najnowszą kolekcję brandu w nowy, angażujący sposób.

Metaverse Experience – wirtualny katalog produktów
Przewodnikiem po experience jest narratorka, która przeprowadza użytkownika przez kolejne etapy doświadczenia. W ramach showroomu powstały dwie interaktywne przestrzenie, kryjące w sobie liczne interaktywne punkty, tzw. points of interest. Przechodząc przez doświadczenie można znaleźć ciekawostki na temat mody, designu. Uczestnicy brali również udział w quizzie, który pomagał im zdecydować, który z trzech przygotowanych warsztatów będzie najlepiej dopasowany do ich potrzeb i osobowości.
Na potrzeby projektu stworzyliśmy także wirtualny katalog produktów. Kilkanaście produktów marki zostało zdigitalizowanych w technologii zdjęć 360. Następnie zaimplementowaliśmy je do doświadczenia, by użytkownicy mogli obejrzeć produkt z każdej strony. Wersję experience dla marki Triumph znajdziesz tutaj.
Brzmi interesująco? Poznaj naszą ofertę dla branży mody.
