Aplikacje VR – stwórz z nami aplikację w wirtualnej rzeczywistości

Aplikacje VR – zastosowanie

Czym są aplikacje VR?

Aplikacje VR to interaktywne treści przeznaczone na gogle wirtualnej rzeczywistości (VR). Istnieje wiele rodzajów urządzeń VR, począwszy od najprostszych kartonowych gogli w które wkładamy telefon, skończywszy na zaawansowanych systemach VR, umożliwiających interakcję z wirtualnym środowiskiem za pomocą specjalnych kontrolerów.

Aplikacje VR w biznesie

Tworzymy aplikacje dopasowane do potrzeb naszego klienta na najnowsze systemy VR. Najczęściej wykorzystujemy mobilne gogle VR, które są lekkie i wygodne. Dzięki nim możemy zaprezentować użytkownikowi doskonale odwzorowaną, trójwymiarową kopię produktu lub przestrzeni. Za pomocą VR możemy również prezentować i promować usługi, procesy a także szkolić pracowników.

Zalety aplikacji VR

Interaktywność i immersja

Tworzymy aplikacje na wszystkie platformy VR, począwszy od prostych gogli mobilnych po zaawansowane systemy VR, wykorzystujące w pełni marketingowy potencjał wirtualnej rzeczywistości. Aplikacja VR umożliwia wykorzystanie trójwymiarowej grafiki, animacji oraz elementów interaktywnych, dzięki czemu wrażenie immersji – zanurzenia w świecie wirtualnym staje się jeszcze większe. Aplikacja może być również interaktywnym playerem filmów VR jak np. w przypadku projektu dla Małopolski. Oferujemy innowacyjne aplikacje VR dla naszych klientów. Rozwiązania VR idealnie sprawdzają się w marketingu, branży nieruchomości, edukacji i szkoleniach oraz rozrywce.

Aplikacja VR umożliwia np. swobodne poruszanie się po modelu 3D nieruchomości, lub dowolną manipulację obiektami za pomocą specjalnych kontrolerów ruchu. To również narzędzie które świetnie nadaje się do łączenie nauki z zabawą. Przykłady naszych aplikacji szkoleniowych to symulator harverstera i piły dla Nadleśnictwa Oborniki oraz szkoleniowa aplikacja dla Fundacji Ewy Naworol. Więcej informacji o naszych aplikacjach szkoleniowych znajdziesz pod tym linkiem.

Tworzenie Aplikacji VR krok po kroku.

Do stworzenia wirtualnego katalogu produktów potrzebne są trójwymiarowe modele prezentowanych produktów. Otrzymujemy je od klienta, lub tworzymy od podstaw.

  • Otrzymane obiekty 3D optymalizujemy, tworzymy odpowiednie animacje oraz programujemy interakcje w jakie może wchodzić z nimi użytkownik.
  • Jeżeli klient nie posiada trójwymiarowych modeli produktów, tworzymy je na bazie referencji
  • Możemy również wykorzystać autorską metodę obrazowania VR zapewniającą wysoką jakość odwzorowania detali produktów.
  • Następnie tworzymy scenariusz, dobieramy odpowiedni system VR i wdrażamy spersonalizowaną Aplikację VR.
Aplikacja Bike2VR

Szkoleniowe aplikacje VR

Przykłady naszych aplikacji szkoleniowych to symulator harverstera i piły dla Nadleśnictwa Oborniki oraz szkoleniowa aplikacja dla Fundacji Ewy Naworol. Więcej informacji o naszych aplikacjach szkoleniowych znajdziesz pod tym linkiem.

Webowe aplikacje metaverse

Przygotowujemy się na nadejście Metaversum. Nasi klienci coraz częściej do przestrzeni wirtualnej przenoszą eventy, launche produktów i konferencje. Tworzymy webowe rozwiązania a la metaverse. Przygotowaliśmy webowy experience dla marki Triumph a dla Biura Wystaw Artystycznych w Rzeszowie przenieśliśmy do wirtualnej przestrzeni całą galerię.

Nasze Ostatnie aplikacje VR

  • Cyfrowe Dziedzictwo Powiatu Limanowskiego i Dolnego Kubina

    Cyfrowe Dziedzictwo Powiatu Limanowskiego i Dolnego Kubina

    Projekt: Cyfrowe Dziedzictwo Powiatu Limanowskiego i Dolnego Kubina Klient: Powiat Limanowski Technologia: Aplikacja VR / Filmy 360 Dystrybucja: Oculus Go, Interaktywny infokiosk z Oculus Rift, Google Cardboard Filmy 360 i Aplikacja VR Kolejne Filmy 360 i Aplikacja VR na naszym koncie. Po raz kolejny wykorzystaliśmy technologię wirtualnej rzeczywistości do promocji walorów turystycznych regionu. Tym razem…

  • Bike2VR

    Bike2VR

    Rowerowa Aplikacja VR Bike2VR jest projektem R&D realizowanym przy wsparciu Samsung Inkubatora. Celem Bike2VR jest zamiana każdego trenażera stacjonarnego i roweru treningowego w interaktywny kontroler do gry VR i promocja zdrowego trybu życia poprzez łączenie treningu z zabawą. Bike2VR urozmaica i gamifikuje trening na rowerze stacjonarnym w domu. Projekt składa się z dwóch elementów –…

  • Amundsen VR Experience

    Amundsen VR Experience

    Amunsen Vodka w VR Na zlecenie agencji Hackett Hamilton i przy współpracy ze studiem Optimesh, wyprodukowaliśmy trójwymiarowy, animowany film 360 Amundsen – The VR Experience. To minutowy klip VR, który przenosi nas wprost z eventu organizowanego przez Amundsen Vodka na skutą lodem, mroźną Antarktydę. Na potrzeby filmu stworzyliśmy również dedykowaną aplikację. Animacja odtwarzana jest w trakcie…