VR dla projektantów mody
Moda VR, czyli wirtualna rzeczywistość dla branży fashion. LookRoom będzie pierwszą platformą VR, która pozwoli projektantom mody łatwo prezentować swoje kolekcje w interaktywny i realistyczny sposób. Naszą misją jest dostarczenie kompleksowej usługi dla projektantów. Chcemy umożliwić im łatwą digitalizację kolekcji do VR, a także prezentację w atrakcyjnej formie VR. Dzięki wirtualnej rzeczywistości, użytkownicy będą mogli odwiedzić atelier ulubionego projektanta, bez wychodzenia z domu.
Moda VR – Immersyjny e-commerce
Klasyczne lookbooki pokazują jedynie zdjęcia produktów. LookRoom zapewni emocje, porównywalne z tymi, które towarzyszą pokazom mody. Wybierz i wejdź do LookRoom’u – wirtualnej przestrzeni projektanta. Przeżyj kameralny pokaz mody stworzony specjalnie dla Ciebie, przeglądaj, kupuj i dziel się wybranymi kolekcjami ze znajomymi. Stań twarzą twarz z modelami i modelkami w VR, aby doświadczyć realistycznego odwzorowania skali i tekstury produktów.
Testowe wdrożenia
Stworzyliśmy aplikacje VR bazujące na rozwiązaniu Lookroom dla takich marek jak Maciej Zień, Łukasz Jemioł, Jacob Birge i Annomalia. Ponadto dla Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu stworzyliśmy aplikację w której zobaczyć można zdigitalizowane kolekcje marek Conhpol, Kazar oraz P&V. Współpracujemy również z Katedrą Mody Warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych.
Narzędzia VR
Stworzyliśmy narzędzia Lookroom dzięki którym projektant może w łatwy sposób stworzyć spersonalizowany, wirtualny lookbok (Lookroom) dla własnej kolekcji. Usługa składa się z trzech części:
- Digitalizacji kolekcji za pomocą specjalnej kamery VR
- Stworzenia konta Lookroom i dodania zdigitalizowanych produktów
- Pobrania gotowej aplikacji VR na rekomendowane gogle wirtualnej rzeczywistości
Moda VR i Metaverse
Dla klientów biznesowych tworzymy zarówno aplikacje VR jak i aplikacje AR. Tworzymy wiele rozwiązań w technologii XR dla branży fashion. Jednym z naszych ostatnich modowych wdrożeń jest projekt webowego experience dla marki Triumph. Wspólnie z agencją Yellow Events przygotowaliśmy trójwymiarową przestrzeń w której prezentowana była najnowsza kolekcja marki w ramach kampanii Comfort My Way.