Portfolio – Przykłady VR – AR – 360

Przykłady VR – AR i 360 – zobacz nasze produkcje

W naszym portfolio znajdziesz przykłady vr, ar, filmów 360 i VR180 a także innych interaktywnych i immersyjnych treści dla klientów biznesowych. Zainspiruj się naszym portfolio i skontaktuj się z nami w sprawie wyceny. Tylko w roku 2020 wyprodukowaliśmy ponad 150 filmów VR, kilka aplikacji VR oraz kilkanaście aplikacji AR.

  • Orbitvu VR – Prezentacja produktów

    Orbitvu VR – Prezentacja produktów

    Projekt: Orbitvu VR – Aplikacja prezentująca produkty Klient: Orbitvu Dystrybucja: Gogle VR Prezentacja produktów Orbitvu VR Orbitvu jest producentem rozwiązań automatyzujących fotografię, przeznaczonych dla branży e-commerce. To urządzenia i oprogramowanie, które służą do tworzenia fotografii produktowych zarówno małych obiektów jak i mebli. Wyprodukowaliśmy aplikację, dzięki której przenosimy widza do showroomu firmy Orbitvu. Prezentuje ona trzy produkty,…

  • Warsztaty VR/AR i AI na Akademii WIT w Warszawie

    Warsztaty VR/AR i AI na Akademii WIT w Warszawie

    Warsztaty VR na Akademii WIT W grudniu 2023 roku zorganizowaliśmy trzydniowe warsztaty. Przybliżyliśmy studentom Akademii WIT w Warszawie technologie VR/AR oraz AI (sztuczna inteligencja). Interaktywny film VR w trzy dni Podczas trzydniowych warsztatów uczestnicy zapoznali się z technologią VR/AR i AI. Przybliżyliśmy dobre praktyki przy wdrażaniu rozwiązań z ich wykorzystaniem bazując na wieloletnim doświadczeniu naszej…

  • Szkolenie VR dla nauczycieli

    Szkolenie VR dla nauczycieli

    Projekt: Szkolenie VR dla nauczycieli „Bądź bezpieczny w szkole, bądź bezpieczny w życiu”. Klient: STAWIL Sp. z o.o. Dystrybucja: YouTube / Gogle VR Szkolenie VR dla nauczycieli Braliśmy udział w projekcie „Bądź bezpieczny w szkole – bądź bezpieczny w życiu”. Projekt został zrealizowany przez STAWIL Sp. z o.o. we współpracy z Poradnią Psychologiczno-Pedagogiczną Nr 2…

  • Warsztaty VR Film Spring Open 2023

    Warsztaty VR Film Spring Open 2023

    Po raz kolejny braliśmy udział w festiwalu organizowanym przez fundację Film Spring Open. Jak co roku prowadziliśmy warsztaty VR. Podczas tegorocznej edycji FSO tworzyliśmy interaktywne aplikacje VR oparte na filmach. Pracowaliśmy z wykorzystaniem narzędzi opracowanych przez nasz zespół. Nasz Interaktywny System Szkoleniowy VR (ISS VR) wykorzystaliśmy do produkcji decyzyjnych filmów VR. Po ubiegłorocznych plenerach Film…

  • Szkolenie VR Leroy Merlin dla doradcy klienta i kasjera

    Szkolenie VR Leroy Merlin dla doradcy klienta i kasjera

    Projekt: Szkolenie VR dla doradcy klienta i kasjera w Leroy Merlin Klient: Human Partner / Spin Us dla Leroy Merlin Dystrybucja: Gogle VR W ramach zlecenia dla Spin Us i Human Partner wyprodukowaliśmy dwa interaktywne filmy szkoleniowe VR w Leroy Merlin. Materiały są wykorzystywane w szkoleniach miękkich dla osób zatrudnionych na stanowiskach kasjera, jak również…

  • Zamek Krzyżacki w Szczytnie – Aplikacja AR

    Zamek Krzyżacki w Szczytnie – Aplikacja AR

    Projekt: Edukacyjna aplikacja mobilna AR „Zamek Krzyżacki w Szczytnie” Klient: Gmina Miejska Szczytno Dystrybucja: Google Play / App Store / Huawei AppGallery Zamek krzyżacki w AR Wyprodukowaliśmy edukacyjną aplikację mobilną AR o Zamku Krzyżackim w Szczytnie. To kolejna tego typu realizacja w naszym portolio, po aplikacji AR „Smok w Krakowie” dla Zamku Królewskiego na Wawelu…

  • Międzynarodowe warsztaty XR na EIT Summer School na Uniwersytecie Jagiellońskim

    Międzynarodowe warsztaty XR na EIT Summer School na Uniwersytecie Jagiellońskim

    Oprócz tworzenia filmów i aplikacji VR/AR nasz zespół zajmuje się aktywnie edukacją i szkoleniem związanym z popularyzacją nowych technologii. Nasz CEO Konrad Ziaja od wielu lat jest jednym ze stałych wykładowców na plenerach filmowych organizowanych przez fundację Film Spring Open Sławomira Idziaka. Członkowie naszego zespołu dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem podczas rozmaitych wydarzeń branżowych.…

  • Szkolenie VR dla młodzieży. LifeChoice VR

    Szkolenie VR dla młodzieży. LifeChoice VR

    Projekt: Interaktywny film szkoleniowy VR „LifeChoice VR” dla dzieci oraz młodzieży w wieku szkolnym Klient: Fundacja Alter Edu Dystrybucja: Gogle VR Szkolenie VR dla młodzieży – dzień z życia nastolatka Pomysłodawcą projektu „LifeChoice VR”, który jest poświęcony kształceniu kompetencji społecznych wśród młodzieży jest Maciej Frasunkiewicz, psycholog dziecięcy współpracujący z fundacją Alter Edu, a także wykładowca…

  • Szkolenie VR dla sędziów IUSTITIA

    Szkolenie VR dla sędziów IUSTITIA

    Projekt: Interaktywny film szkoleniowy VR dla Stowarzyszenia Sędziów Polskich „IUSTITIA” Klient: Stowarzyszenie Sędziów Polskich „IUSTITIA” Dystrybucja: Gogle VR Stowarzyszenie Sędziów Polskich „IUSTITIA” zgłosiło się do nas z potrzebą stworzenia demo interaktywnych filmów szkoleniowych VR dla młodych sędziów. Zrealizowaliśmy dwa interaktywne scenariusze, przedstawiające sytuacje, które mogą wydarzyć się na sali sądowej – świadek pod wpływem alkoholu…

  • Filtr AR: rybki koi na T-shircie

    Filtr AR: rybki koi na T-shircie

    Filtr AR na ubraniu? Dlaczego nie! Stworzyliśmy podobne rozwiązanie prezentujące animowane rybki koi na T-shircie. Po wykryciu markera na koszulce aplikacja sprawia, że rybki „ożywają” i zaczynają pływać. Masz pomysł, jak wykorzystać technologię rozszerzonej rzeczywistości w promocji Twojej usługi lub produktu? Umów się na bezpłatną konsultację i stwórz z nami swój experience AR!

  • Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie – aplikacje szkoleniowe VR i filmy VR

    Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie – aplikacje szkoleniowe VR i filmy VR

    Projekt: Aplikacje szkoleniowe VR i filmy szkoleniowe VR Klient: Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie / Avatarel sp. z o. o. Dystrybucja: Gogle VR Aplikacje szkoleniowe VR i filmy VR w doradztwie zawodowym 45 filmów VR i 7 aplikacji szkoleniowych VR powstało na zlecenie Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Rzeszowie. Projekt „Widzę siebie w tym zawodzie” to…

  • Smok Wawelski AR – Aplikacja AR

    Smok Wawelski AR – Aplikacja AR

    Projekt: Edukacyjna aplikacja AR „Smok w Krakowie” Klient: Zamek Królewski na Wawelu / Miasto Kraków   Dystrybucja: Google Play / App Store Smok Wawelski AR Stworzyliśmy edukacyjną Aplikację „Smok Wawelski AR” poświęconą jednej z ikon Krakowa i bohaterowi jednej z najważniejszych legend – Smokowi Wawelskiemu. Aplikacja Smok w Krakowie powstała na zlecenie Zamku Królewskiego na Wawelu i…

  • Filtr AR Apokawixa experience

    Filtr AR Apokawixa experience

    Projekt: Filtr AR w ramach kampanii promocyjnej filmu „Apokawixa” w reż. Xaverego Żuławskiego Klient: Next Film Experience AR promujący film „Apokawixa” Na zlecenie firmy dystrybucyjnej Next Film stworzyliśmy experience AR na Facebooka i Instagram.  Filtr wykorzystujący rozszerzoną rzeczywistość powstał w ramach kampanii promocyjnej filmu „Apokawixa” w reżyserii Xaverego Żuławskiego, pierwszego polskiego filmu o zombie. Experience…

  • Metaverse Experience – Triumph

    Metaverse Experience – Triumph

    Projekt: Experience a’la Metaverse w ramach kampanii „Comfort My Way” Klient: Triumph / Yellow Events Interaktywny showroom – metaverse experience Na potrzeby kampanii Triumph „Comfort My Way” stworzyliśmy interaktywne doświadczenie webowe. Zaprojektowaliśmy interaktywny showroom, który pozwala przenieść się do świata marki Triumph, wziąć udział w immersyjnych warsztatach oraz zobaczyć najnowszą kolekcję brandu w nowy, angażujący…

  • Aplikacja Web AR „Girl & Dragon”

    Aplikacja Web AR „Girl & Dragon”

    Projekt: Aplikacja Web AR „Girl & Dragon Wine” Klient: Girl & Dragon Wine / TalkinThings Technologia: Web AR Aplikacja Web AR Na zlecenie Girl & Dragon Wine i TalkinThings zrealizowaliśmy projekt aplikacja Web AR „Girl & Dragon Wine”. Experience działa z poziomu przeglądarki internetowej i nie wymaga instalowania aplikacji. Po skierowaniu kamery smartfonu na etykietkę wina…

  • Kolorowe Centrum Świata AR- aplikacja AR

    Kolorowe Centrum Świata AR- aplikacja AR

    Projekt: Aplikacja mobilna AR „Kolorowe Centrum Świata” – edukacyjna gra dla dzieci Klient: Atrium Poland Technologia: Aplikacja AR Dystrybucja: App Store / Google Play Kolorowe Centrum Świata AR aplikacja – interaktywna wystawa Nasza najnowsza aplikacja mobilna „Kolorowe Centrum Świata” to interaktywna gra z modułem rozszerzonej rzeczywistości. Zaprojektowaliśmy ją z myślą o gościach odwiedzających centra handlowe sieci Atrium…

  • Spacer po Marsie VR

    Spacer po Marsie VR

    Projekt: Aplikacja VR „Spacer po Marsie” – edukacyjna aplikacja VR. Wycieczka po Marsie i stacji badawczej Klient: Trias Avi Sp. z o. o. /  Miasto Jasło Technologia: Aplikacja VR Dystrybucja: Oculus Quest 2 Edukacyjna aplikacja VR  Na zlecenie Miasta Jasła i Trias Avi sp. z o. o. przygotowaliśmy aplikację VR, która umożliwia spacer po powierzchni…

  • Mała Litwa AR

    Mała Litwa AR

    Projekt: Aplikacja AR „Mała Litwa” – interaktywne zwiedzanie dawnej zabudowy regionu Klient: Muzeum Budownictwa Ludowego – Park Etnograficzny w Olsztynku Technologia: Aplikacja AR Dystrybucja: App Store / Google Play Aplikacja AR w Muzeum Aplikacja AR zabiera użytownika w interaktywną podróż śladami dawnej zabudowy regionu Małej Litwy. To historyczny region dawnych ziem pruskich zamieszkały przez ludność…

  • Szlak Architektury Drewnianej VR

    Szlak Architektury Drewnianej VR

    Projekt: „Karpacki Szlak Architektury Drewnianej” – filmy VR Klient: Podkarpacka Regionalna Organizacja Turystyczna Technologia: Film 360 Dystrybucja: YouTube / gogle VR Szlak Architektury Drewnianej VR Zrealizowaliśmy cykl filmów w technologii wirtualnej rzeczywistości prezentujących Szlak Architektury Drewnianej. Powstały filmy 360 z czterech obiektów zlokalizowanych w Bieszczadach i na Roztoczu. Wirtualne zwiedzanie cerkwi w Bieszczadach i na Roztoczu Filmy…

  • Partytura Pamięci – performance AR

    Partytura Pamięci – performance AR

    Projekt: „Partytura Pamięci” – interaktywna aplikacja AR poświęcona terenowi byłego Getta krakowskiego Klient: Stowarzyszenie Festivalt Technologia: Aplikacja AR Dystrybucja: App Store / Google Play Performance AR – taneczno-dźwiękowy experience „Partytura Pamięci” (eng. „Memory score”) to performans taneczny i doświadczenie dźwiękowe w rzeczywistości rozszerzonej. Aplikacja AR poświęcona jest terenowi byłego Getta krakowskiego. Projekt powstał na zlecenie…

  • Gra AR – Morski labirynt | Edukacyjna gra AR

    Gra AR – Morski labirynt | Edukacyjna gra AR

    Gra AR – Projekt: „Morski labirynt AR” – interaktywna edukacyjna gra dla dzieci w rozszerzonej rzeczywistości Klient: Labirynt Stegna Park Technologia: Aplikacja AR Dystrybucja: App Store / Google Play Interaktywna edukacyjna gra dla dzieci Na zlecenie Labirynt Stegna Park – największego w Polsce labiryntu w polu kukurydzy – przygotowaliśmy interaktywną grę edukacyjną AR dla dzieci. …

  • Aplikacja Hestia VR / AR

    Aplikacja Hestia VR / AR

    Projekt: Aplikacja VR / Aplikacja AR Klient: ERGO Hestia/ Kombinat sp. z o. o. Technologia: Aplikacja VR / Aplikacja AR Dystrybucja: Gogle VR / urządzenia mobilne   Aplikacja VR i AR dla ERGO Hestia Na zlecenie ERGO Hestia i Kombinat Sp. z o. o. stworzyliśmy demo aplikacji VR oraz aplikacji AR. To interaktywna podróż poprzez najważniejsze…

  • Wirtualna wycieczka po sklepie – Żabka

    Wirtualna wycieczka po sklepie – Żabka

    Projekt: Wirtualny spacer po sklepie Żabka Klient: Żabka / 8image Technologia: Wirtualny interaktywny spacer złożony z panoram 360 Wirtualna wycieczka po sklepie We współpracy z 8Image zrealizowaliśmy wirtualny spacer prezentujący wyposażenie oraz zaplecze sklepu Żabka. W ramach projektu powstały zdjęcia 360 z wiernie odwzorowanym rozkładem półek i alejek. Powstały w ten sposób materiał zostanie wzbogacony…

  • Wirtualny spacer – Kalendarz Gedeon Richter 2021

    Wirtualny spacer – Kalendarz Gedeon Richter 2021

    Projekt: „Z miłości do…” – 10. edycja Kalendarza Artystycznego Gedeon Richter Klient: Gedeon Richter / FlywheelPR Technologia: Wirtualny interaktywny spacer złożony z panoram 360 Dystrybucja: GedeonRichter.pl Wirtualny spacer dla Gedeon Richter Nasz najnowszy projekt to wirtualny spacer po wystawie prac Andrzeja Pągowskiego. Wybitnego polskiego grafika, wzbogaconych o komentarze duetu cenionych psychologów – Katarzyny Miller oraz…

  • Małopolska VR – 150 filmów 360 i aplikacja VR

    Małopolska VR – 150 filmów 360 i aplikacja VR

    Projekt: Małopolska VR Klient: Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego Technologia: Filmy 360 2D i 3D Dystrybucja: Aplikacja VR / visitmalopolska.pl Małopolska VR – nasz największy projekt VR Na zlecenie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego zrealizowaliśmy największy dotąd projekt VR. Stworzyliśmy 150 filmów 360 w 8 językach, aplikację webową i aplikację VR. W ramach projektu powstało ponad 3,5…

  • Wirtualna galeria BWA Rzeszów

    Wirtualna galeria BWA Rzeszów

    Projekt: Wirtualna galeria sztuki Klient: BWA Rzeszów Technologia: Aplikacja VR Dystrybucja: Online Wirtualna galeria BWA w Rzeszowie Projekt wirtualnej galerii dla Biura Wystaw Artystycznych w Rzeszowie powstał w ramach programu „Kultura w sieci”. W specjalnie zaprojektowanej trójwymiarowej przestrzeni głównej galerii można spacerować i oglądać wybrane przez pracowników zdigitalizowane zbiory muzeum. Ponadto zwiedzający mogą przeglądać zdigitalizowany…

  • Rzeszów VR. Odwiedź Rzeszów w wirtualnej rzeczywistości

    Rzeszów VR. Odwiedź Rzeszów w wirtualnej rzeczywistości

    Projekt: Film VR 180 Visit Rzeszów Klient: Gmina Miasto Rzeszów Technologia: Film 180 Dystrybucja: Oculus Go / YouTube Odwiedź Rzeszów VR w wirtualnej rzeczywistości W 2020 roku zrealizowaliśmy film promocyjny VR dla Urzędu Miasta Rzeszów.  Rzeszów VR to nakręcony w technologii VR180 klip reklamowy prezentujący najciekawsze atrakcje miasta oczami młodych ludzi. W filmie śledzimy parę…

  • Aplikacja AR dla Muzeum Narodowego w Sukiennicach

    Aplikacja AR dla Muzeum Narodowego w Sukiennicach

    Aplikacja AR dla Muzeum Aplikacje AR to nasza specjalność. To nasza pierwsza aplikacja AR dla Muzeum. Stworzyliśmy animację obrazu „Szał uniesień” Władysława Podkowińskiego z 1894 roku. Obraz znajduje się w zbiorach Muzeum Narodowego w Sukiennicach w Krakowie. Na podstawie zdjęcia obrazu w wysokiej rozdzielczości stworzyliśmy warstwy na bazie których powstała animacja generowana na żywo na…

  • Film i aplikacja szkoleniowa VR dla Policji

    Film i aplikacja szkoleniowa VR dla Policji

    Projekt: Film i aplikacja szkoleniowa VR „PRAWDA/FAŁSZ – PSYCHE/FIZIS” Klient: Film House / Komenda Stołeczna Policji Technologia: Film VR180 Dystrybucja: Oculus Go Jak wykorzystać VR w pracy policji? Aplikacja szkoleniowa VR dla policji powstała jako część projektu Komendy Stołecznej Policji „Osoba – Dokument – Psyche” realizowanego w ramach Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego.  Celem inicjatywy jest podniesienie…

  • Film 360 do projektu „Virtual Reality: The Eva Experience”

    Film 360 do projektu „Virtual Reality: The Eva Experience”

    Projekt: Film 360 w ramach projektu Virtual Reality: The Eva Experience Klient: LukeSkyVideo / Ascent XR LLC Technologia: Zdjęcia panoramiczne Dystrybucja: Oculus Go Na potrzeby projektu „Virtual Reality: The Eva Experience” zrealizowaliśmy zdjęcia panoramiczne na terenie obozu Auschwitz-Birkenau. Ujęcia weszły w skład experience’u opowiadającego historię Evy Mozes Kor, amerykańskiej pisarki, byłej więźniarki obozu, ofiary eksperymentów…