Aplikacja edukacyjna VR “My nie gryziemy”

Aplikacja edukacyjna VR

Projekt:

Aplikacja edukacyjna VR “My nie gryziemy”

Klient:

Fundacja Ewy Naworol

Technologia:

Aplikacja VR

Dystrybucja:

Oculus Rift / Oculus Quest

Aplikacja edukacyjna VR

 

Aplikacja edukacyjna VR “My nie gryziemy” została zrealizowana dla Fundacji Ewy Naworol. Organizacja zajmuje się szerzeniem wiedzy na temat zasad wychowywania, odżywiania oraz opieki nad psami i kotami. Oprócz tego fundacja organizuje między innymi szkolenia w zakresie profilaktyki pogryzień i ataków przez psy. W ramach kampanii “My nie gryziemy” zrealizowaliśmy aplikację edukacyjną VR podzieloną na dwa segmenty.

Aplikacja edukacyjna VR. Jak zachować się w obecności agresywnego psa?

W pierwszej części szkolenia VR znajdujemy się w parku. W pewnym momencie dostrzegamy agresywnego psa, który zaczyna nas atakować. Celem aplikacji VR jest wyrobienie w użytkowniku odruchu przyjęcia tzw. pozycji żółwia, chroniącej części ciała, które mogą zostać pogryzione przez zwierzę. Fundacja Ewy Naworol używa aplikacji VR podczas zajęć z młodzieżą. Dzięki zastosowaniu technologii wirtualnej rzeczywistości można wykorzystać praktyczną wiedzę w bezpiecznych warunkach.

Aplikacja edukacyjna VR

 

Aplikacja szkoleniowa VR. Jak dbać o psa?

W kolejnej części szkolenia VR przenosimy się do wirtualnego sklepu. Znajdują się tam rozmaite produkty przeznaczone dla zwierząt – różnego rodzaju karmy, zabawki, artykuły pielęgnacyjne. Zadaniem użytkownika jest wybór produktów, które zapewnią psu zdrowie i bezpieczeństwo. Za pośrednictwem kontrolera do gogli VR dokonujemy wirtualnych zakupów, kompletując w ten sposób koszyk dla swojego pupila. Zakupowa część aplikacji została zrealizowana we współpracy z marką Acana.

Aplikację przygotowaliśmy w dwóch wersjach: na Oculus Rift + komputer oraz na gogle standalone Oculus Quest, które pozwalają na swobodne poruszanie się po mapowanej przestrzeni bez potrzeby podpinania komputera, kamerek czy łączenia gogli VR z komputerem przez kable.

 

Zobacz, jak wygląda aplikacja szkoleniowa VR “My nie gryziemy”: