Kampania #możnazwariować

Kampania VR "Można zwariować"

Projekt:

Można zwariować VR

Klient:

Fundacja eF kropka

Technologia:

Film VR360

Dystrybucja:

Oculus Go

Kampania społeczna VR

Na potrzeby kampanii #możnazwariować organizowanej przez fundację eF kropka przygotowaliśmy film VR, w którym można doświadczyć epizodu psychotycznego. W projekcie wzięli udział m.in. aktorzy Anna Próchniak (“Miasto 44”, “Najlepszy”) i Michał Mikołajczak (“Prawo Agaty”, “Underdog”), film 360° został wyreżyeserowany przez Filipa Tulaka, zaś za produkcję odpowiadało CinematicVR we współpracy z Immersion.vr. Ambasadorką akcji jest modelka Cleo Ćwiek.

View this post on Instagram

Jedziemy na @polandrockfestival 🎶 i to z niespodzianką! 🙊 Szukajcie nas 1.08 w namiocie Fundacji eF kropka 🎪 Stworzyliśmy film w technologii ​Virtual Reality​, w którym będziecie mogli wcielić się w osobę przeżywającą epizod psychotyczny. Zobaczycie kontrast postrzegania tej samej sytuacji przez osobę zdrową oraz doświadczającą urojeń i omamów. W główne role wcielili się znani wszystkim aktorzy – ​@anna.prochniak ​oraz ​@_michal_mikolajczak.​ Całość została wyreżyserowana oraz nagrana przez nas w technologii 360° dzięki pomocy @immersion.vr i @cinematicvrproductions . To pierwsze takie przedsięwzięcie w Polsce – bądźcie jego częścią razem z nami!

A post shared by Fundacja Można Zwariować (@moznazwariowac) on

Film przedstawia krótką scenę spotkania znajomych, podczas której jedna z osób zaczyna doświadczać epizodu psychotycznego. Eksperymentalna forma filmu pozwala użytkownikowi za pomocą pilota w dowolnym momencie przełączyć się i zobaczyć sytuację z perspektywy osoby zdrowej lub tej, która doświadcza urojeń i omamów.

Film VR zrealizowany w ramach kampanii społecznej można było obejrzeć w Kostrzynie nad Odrą podczas festiwalu Pol’and’Rock Festival 2019.