Kampania VR "Można zwariować"
,

Kampania #możnazwariować

Projekt:

Można zwariować VR

Klient:

Fundacja eF kropka

Technologia:

Film VR360

Dystrybucja:

Oculus Go

Kampania społeczna VR

Na potrzeby kampanii #możnazwariować organizowanej przez fundację eF kropka przygotowaliśmy film VR, w którym można doświadczyć epizodu psychotycznego. W projekcie wzięli udział m.in. aktorzy Anna Próchniak („Miasto 44”, „Najlepszy”) i Michał Mikołajczak („Prawo Agaty”, „Underdog”), film 360° został wyreżyeserowany przez Filipa Tulaka, zaś za produkcję odpowiadało CinematicVR we współpracy z Immersion.vr. Ambasadorką akcji jest modelka Cleo Ćwiek.

https://www.instagram.com/p/B0dM1iLC-W5/

Film przedstawia krótką scenę spotkania znajomych, podczas której jedna z osób zaczyna doświadczać epizodu psychotycznego. Eksperymentalna forma filmu pozwala użytkownikowi za pomocą pilota w dowolnym momencie przełączyć się i zobaczyć sytuację z perspektywy osoby zdrowej lub tej, która doświadcza urojeń i omamów.

Film VR zrealizowany w ramach kampanii społecznej można było obejrzeć w Kostrzynie nad Odrą podczas festiwalu Pol’and’Rock Festival 2019.