Kolorowe Centrum Świata AR- aplikacja AR

Kolorowe Centrum Świata AR aplikacja mobilna

Projekt:

Aplikacja mobilna AR "Kolorowe Centrum Świata" - edukacyjna gra dla dzieci

Klient:

Atrium Poland

Technologia:

Aplikacja AR

Dystrybucja:

App Store / Google Play

Kolorowe Centrum Świata AR aplikacja - interaktywna wystawa

Nasza najnowsza aplikacja mobilna "Kolorowe Centrum Świata" to interaktywna gra z modułem rozszerzonej rzeczywistości. Zaprojektowaliśmy ją z myślą o gościach odwiedzających centra handlowe sieci Atrium w całej Polsce. Aplikacja zachęca odbiorcę do zwiedzania całego obiektu za pomocą odpowiednio rozmieszczonych kodów QR, dzięki którym można poznać świat dzikich zwierząt oraz roślin.

Nauka przez zabawę i angażujący storytelling

Po przeskanowaniu kodu użytkownik przenosi się do wirtualnego świata dzikich zwierząt, a także może stanąć z nimi twarzą w twarz. Ponadto każde spotkane zwierzę będzie miało dla gracza zadanie do wykonania. Przewodniczką po Kolorowym Centrum Świata AR jest tajemnicza Klara, której tożsamość zostanie ujawniona dopiero pod koniec rozgrywki. W aplikacji możemy takżę zrobić sobie selfie ze zwierzęciem, jak również podzielić się nim ze znajomymi w mediach społecznościowych.

Kolorowe Centrum Świata AR to nie tylko angażująca rozrywka dla całej rodziny, oprócz tego aplikacja ma wymiar edukacyjny. Dzięki niej dowiesz się, dlaczego biedronka ma kropki, po co pawiowi ogon, a takżę na przykład dlaczego flaming jest różowy. Po zebraniu każdego zwierzęcia można dowiedzieć się o nim więcej klikając w jego profil.

Źródło: materiał promocyjny Atrium Polska

Jak wykorzystać AR w marketingu?

Technologie VR i AR skutecznie zwiększają zaangażowanie klienta, jak również pozytywnie wpływają na budowanie jego relacji z marką. Wirtualne przymierzalnie, przeglądanie mebli czy chociażby dzieł sztuki we własnym salonie, a nawet interaktywne gry mobilne w rozszerzonej rzeczywistości - otwiera to całkowicie nowe możliwości przed marketingowcami. Stosowanie AR wpisuje się również w trend łączenia doświadczenia zakupowego online i offline. AR oferuje wirtualną rozrywkę, ale jednocześnie zachęca odbiorcę do osobistej wizyty w sklepie czy centrum handlowym. Tak stworzona kampania wzbogaca doświadczenie klienta, a oprócz tego daje szerokie pole do tworzenia angażującego storytellingu. Marketerzy stosujący rozwiązania tego typu notują większą retencję i efektywność kampanii - mówi Małgorzata Steciak, Project Manager aplikacji.

Stwórz z nami innowacyjną aplikację AR, dzięki której wyróżnisz swój obiekt i przyciągniesz do niego nowych klientów. Tak przygotowana aplikacja mobilna AR to angażujące doświadczenie dla całej rodziny, które wynosi eventy na wyższy poziom rozrywki.

Aplikacja "Kolorowe Centrum Świata" zostanie wdrożona w dwunastu centrach handlowych sieci Atrium w całej Polsce.