Stworzyliśmy interaktywne szkolenie VR z obsługi klienta dla sieci sklepów Żabka. Materiał powstał z wykorzystaniem naszego Interaktywnego Systemu Szkoleniowego.
Szkolenie stworzyliśmy dla franczyzobiorców sieci Żabka. Przewodniczką po świecie nowych technologii jest awatar, który pomaga użytkownikowi poruszać się po świecie wirtualnej rzeczywistości. Dzięki niemu poznajemy wartości organizacji, a także uczymy się, jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami, które mogą przytrafić się każdemu franczyzobiorcy. Szkolenie zawiera również szereg scen VR nagranych z perspektywy pracownika sklepu. Dzięki nim możemy wczuć się w rolę franczyzobiorcy, który musi poradzić sobie z każdą z symulowanych sytuacji.



Produkcja Szkolenia VR Żabka
Zdjęcia do szkolenia odbyły się w sklepie Żabki w Poznaniu. Aktorkę wcielającą się w postać awatara nagraliśmy na zielonym tle, które następnie usunęliśmy w postprodukcji. Ujęcia POV franczyzobiorcy zrealizowaliśmy w jednym ze sklepów sieci Żabka, dzięki czemu szkolenie wiernie oddaje realia sklepu.
Szkolenie dotyczyło wielu aspektów prowadzenia sklepu. Uczestnik szkolenia VR będzie musiał zmierzyć się m.in. ze zdenerwowanym klientem, zdecydować, jak przeprowadzić kontrolę jakości towaru w sklepie, a także podjąć decyzję odnośnie produktów, którym zbliża się termin przydatności do spożycia. Celem szkolenia jest utrwalenie wiedzy z zakresu obsługi klienta, jak również promocja

Interaktywny film VR
Szkolenie ma formę interaktywnego filmu decyzyjnego. Oznacza to, że na jego przebieg ma wpływ uczestnik, poprzez dokonywanie wyborów w kluczowych momentach szkolenia. Dzięki interaktywnemu formatowi, zwiększamy zaangażowanie użytkowników, a także możemy weryfikować ich wiedzę. Wybory których może dokonać uczestnik są oceniane. Każdej z odpowiedzi przypisano punkty. Mierzymy również czas szkolenia oraz udzielenia odpowiedzi na poszczególne pytania.
Szkolenie zostało przygotowane przy pomocy naszego Interaktywnego Systemu Szkoleniowego VR. Jak zwykle materiał filmowy nagraliśmy w technologii filmu stereoskopowego 3D VR180, w rozdzielczości 8K. Gwarantuje to najwyższa jakość, immersję, a także realizm materiału VR.

Po przejściu szkolenia w goglach VR każdy użytkownik otrzymuje raport z podsumowaniem wyniku. Ponad to, informacje o zdobytych punktach trafiają do systemu ISSVR, aby można było sporządzić raport po szkoleniu.
Materiał VR który stworzyliśmy prezentowany był franczyzobiorcom podczas cyklu eventów organizowanych przez sieć Żabka. Szkolenie VR powstało we współpracy z agencją 8Image z Poznania.