Moda VR – metaverse dla branży fashion


Film prezentuje działanie platformy Lookroom

VR dla projektantów mody

Moda VR. LookRoom będzie pierwszą platformą VR pozwalająca projektantom mody prezentować swoje kolekcje w interaktywny i realistyczny sposób. Naszą misją jest dostarczenie kompleksowej usługi dla projektantów od digitalizacji, poprzez prezentację i zakupy w VR. Dzięki wirtualnej rzeczywistości odwiedzisz atelier ulubionego projektanta, bez wychodzenia z domu.

Immersyjny e-commerce

Klasyczne lookbooki pokazują jedynie zdjęcia produktów. LookRoom zapewni związane z nimi emocje. Wybierz i wejdź do LookRoom’u – wirtualnej przestrzeni projektanta. Przeżyj kameralny pokaz mody stworzony specjalnie dla Ciebie, przeglądaj, kupuj i dziel się wybranymi kolekcjami ze znajomymi. Stań twarzą twarz z modelami i modelkami i doświadcz realistycznego odwzorowania skali i tekstury produktów.

Sesja zdjęciowa Lookroom dla marki Zień
Sesja zdjęciowa Lookroom dla marki Jacob

Testowe wdrożenia

Stworzyliśmy aplikacje VR bazujące na rozwiązaniu Lookroom dla takich marek jak Maciej Zień, Łukasz Jemioł, Jacob Birge i Annomalia. Ponadto dla Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu stworzyliśmy aplikację w której zobaczyć można zdigitalizowane kolekcje marek Conhpol, Kazar oraz P&V. Współpracujemy również z Katedrą Mody Warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych.

Platforma

Stworzyliśmy platformę Lookroom dzięki której projektant może w łatwy sposób stworzyć spersonalizowany, wirtualny lookbok (Lookroom) dla własnej kolekcji. Usługa składa się z trzech części:

  • Digitalizacji kolekcji za pomocą specjalnej kamery VR
  • Stworzenia konta na Lookroom.com i dodania zdigitalizowanych produktów
  • Pobrania gotowej aplikacji VR na rekomendowane gogle wirtualnej rzeczywistości
Moda VR Lookroom
Moda VR - Metaverse experience - Triumph

Moda VR i Metaverse

Dla klientów biznesowych tworzymy zarówno aplikacje VR jak i aplikacje AR. Dla branży fashion tworzymy wiele rozwiązań które oparte są na technologii XR. Jednym z naszych ostatnich modowych wdrożeń jest projekt webowego experience dla marki Triumph. Wspólnie z agencją Yellow Events przygotowaliśmy trójwymiarową przestrzeń w której prezentowana była najnowsza kolekcja marki w ramach kampanii Comfort My Way.

Demo aplikacji Lookroom
Interaktywny Experience dla marki Triumph