Portfolio – Przykłady VR – AR – 360

Przykłady VR – AR i 360 – zobacz nasze produkcje

W naszym portfolio znajdziesz przykłady vr, ar, filmów 360 i VR180 a także innych interaktywnych i immersyjnych treści dla klientów biznesowych. Zainspiruj się naszym portfolio i skontaktuj się z nami w sprawie wyceny. Tylko w roku 2020 wyprodukowaliśmy ponad 150 filmów VR, kilka aplikacji VR oraz kilkanaście aplikacji AR.

  • Filtr AR: rybki koi na T-shircie

    Filtr AR: rybki koi na T-shircie

    Filtr AR na ubraniu? Dlaczego nie! Stworzyliśmy podobne rozwiązanie prezentujące animowane rybki koi na T-shircie. Po wykryciu markera na koszulce aplikacja sprawia, że rybki „ożywają” i zaczynają pływać. Masz pomysł, jak wykorzystać technologię rozszerzonej rzeczywistości w promocji Twojej usługi lub produktu? Umów się na bezpłatną konsultację i stwórz z nami swój experience AR!

  • Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie – aplikacje szkoleniowe VR i filmy VR

    Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie – aplikacje szkoleniowe VR i filmy VR

    Projekt: Aplikacje szkoleniowe VR i filmy szkoleniowe VR Klient: Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie / Avatarel sp. z o. o. Dystrybucja: Gogle VR Aplikacje szkoleniowe VR i filmy VR w doradztwie zawodowym 45 filmów VR i 7 aplikacji szkoleniowych VR powstało na zlecenie Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Rzeszowie. Projekt „Widzę siebie w tym zawodzie” to […]

  • Smok Wawelski AR – Aplikacja AR

    Smok Wawelski AR – Aplikacja AR

    Projekt: Edukacyjna aplikacja AR „Smok w Krakowie” Klient: Zamek Królewski na Wawelu / Miasto Kraków   Dystrybucja: Google Play / App Store Smok Wawelski AR Stworzyliśmy edukacyjną Aplikację „Smok Wawelski AR” poświęconą jednej z ikon Krakowa i bohaterowi jednej z najważniejszych legend – Smokowi Wawelskiemu. Aplikacja Smok w Krakowie powstała na zlecenie Zamku Królewskiego na Wawelu i […]

  • Filtr AR Apokawixa experience

    Filtr AR Apokawixa experience

    Projekt: Filtr AR w ramach kampanii promocyjnej filmu „Apokawixa” w reż. Xaverego Żuławskiego Klient: Next Film Experience AR promujący film „Apokawixa” Na zlecenie firmy dystrybucyjnej Next Film stworzyliśmy experience AR na Facebooka i Instagram.  Filtr wykorzystujący rozszerzoną rzeczywistość powstał w ramach kampanii promocyjnej filmu „Apokawixa” w reżyserii Xaverego Żuławskiego, pierwszego polskiego filmu o zombie. Experience […]

  • Metaverse Experience – Triumph

    Metaverse Experience – Triumph

    Projekt: Experience a’la Metaverse w ramach kampanii „Comfort My Way” Klient: Triumph / Yellow Events Interaktywny showroom – metaverse experience Na potrzeby kampanii Triumph „Comfort My Way” stworzyliśmy interaktywne doświadczenie webowe. Zaprojektowaliśmy interaktywny showroom, który pozwala przenieść się do świata marki Triumph, wziąć udział w immersyjnych warsztatach oraz zobaczyć najnowszą kolekcję brandu w nowy, angażujący […]

  • Aplikacja Web AR „Girl & Dragon”

    Aplikacja Web AR „Girl & Dragon”

    Projekt: Aplikacja Web AR „Girl & Dragon Wine” Klient: Girl & Dragon Wine / TalkinThings Technologia: Web AR Aplikacja Web AR Na zlecenie Girl & Dragon Wine i TalkinThings zrealizowaliśmy projekt aplikacja Web AR „Girl & Dragon Wine”. Experience działa z poziomu przeglądarki internetowej i nie wymaga instalowania aplikacji. Po skierowaniu kamery smartfonu na etykietkę wina […]

  • Kolorowe Centrum Świata AR- aplikacja AR

    Kolorowe Centrum Świata AR- aplikacja AR

    Projekt: Aplikacja mobilna AR „Kolorowe Centrum Świata” – edukacyjna gra dla dzieci Klient: Atrium Poland Technologia: Aplikacja AR Dystrybucja: App Store / Google Play Kolorowe Centrum Świata AR aplikacja – interaktywna wystawa Nasza najnowsza aplikacja mobilna „Kolorowe Centrum Świata” to interaktywna gra z modułem rozszerzonej rzeczywistości. Zaprojektowaliśmy ją z myślą o gościach odwiedzających centra handlowe sieci Atrium […]

  • Spacer po Marsie VR

    Spacer po Marsie VR

    Projekt: Aplikacja VR „Spacer po Marsie” – edukacyjna aplikacja VR. Wycieczka po Marsie i stacji badawczej Klient: Trias Avi Sp. z o. o. /  Miasto Jasło Technologia: Aplikacja VR Dystrybucja: Oculus Quest 2 Edukacyjna aplikacja VR  Na zlecenie Miasta Jasła i Trias Avi sp. z o. o. przygotowaliśmy aplikację VR, która umożliwia spacer po powierzchni […]

  • Mała Litwa AR

    Mała Litwa AR

    Projekt: Aplikacja AR „Mała Litwa” – interaktywne zwiedzanie dawnej zabudowy regionu Klient: Muzeum Budownictwa Ludowego – Park Etnograficzny w Olsztynku Technologia: Aplikacja AR Dystrybucja: App Store / Google Play Aplikacja AR w Muzeum Aplikacja AR zabiera użytownika w interaktywną podróż śladami dawnej zabudowy regionu Małej Litwy. To historyczny region dawnych ziem pruskich zamieszkały przez ludność […]

  • Szlak Architektury Drewnianej VR

    Szlak Architektury Drewnianej VR

    Projekt: „Karpacki Szlak Architektury Drewnianej” – filmy VR Klient: Podkarpacka Regionalna Organizacja Turystyczna Technologia: Film 360 Dystrybucja: YouTube / gogle VR Szlak Architektury Drewnianej VR Zrealizowaliśmy cykl filmów w technologii wirtualnej rzeczywistości prezentujących Szlak Architektury Drewnianej. Powstały filmy 360 z czterech obiektów zlokalizowanych w Bieszczadach i na Roztoczu. Wirtualne zwiedzanie cerkwi w Bieszczadach i na Roztoczu Filmy […]

  • Partytura Pamięci – performance AR

    Partytura Pamięci – performance AR

    Projekt: „Partytura Pamięci” – interaktywna aplikacja AR poświęcona terenowi byłego Getta krakowskiego Klient: Stowarzyszenie Festivalt Technologia: Aplikacja AR Dystrybucja: App Store / Google Play Performance AR – taneczno-dźwiękowy experience „Partytura Pamięci” (eng. „Memory score”) to performans taneczny i doświadczenie dźwiękowe w rzeczywistości rozszerzonej. Aplikacja AR poświęcona jest terenowi byłego Getta krakowskiego. Projekt powstał na zlecenie […]

  • Gra AR – Morski labirynt | Edukacyjna gra AR

    Gra AR – Morski labirynt | Edukacyjna gra AR

    Gra AR – Projekt: „Morski labirynt AR” – interaktywna edukacyjna gra dla dzieci w rozszerzonej rzeczywistości Klient: Labirynt Stegna Park Technologia: Aplikacja AR Dystrybucja: App Store / Google Play Interaktywna edukacyjna gra dla dzieci Na zlecenie Labirynt Stegna Park – największego w Polsce labiryntu w polu kukurydzy – przygotowaliśmy interaktywną grę edukacyjną AR dla dzieci.  […]

  • Aplikacja Hestia VR / AR

    Aplikacja Hestia VR / AR

    Projekt: Aplikacja VR / Aplikacja AR Klient: ERGO Hestia/ Kombinat sp. z o. o. Technologia: Aplikacja VR / Aplikacja AR Dystrybucja: Gogle VR / urządzenia mobilne   Aplikacja VR i AR dla ERGO Hestia Na zlecenie ERGO Hestia i Kombinat Sp. z o. o. stworzyliśmy demo aplikacji VR oraz aplikacji AR. To interaktywna podróż poprzez najważniejsze […]

  • Wirtualna wycieczka po sklepie – Żabka

    Wirtualna wycieczka po sklepie – Żabka

    Projekt: Wirtualny spacer po sklepie Żabka Klient: Żabka / 8image Technologia: Wirtualny interaktywny spacer złożony z panoram 360 Wirtualna wycieczka po sklepie We współpracy z 8Image zrealizowaliśmy wirtualny spacer prezentujący wyposażenie oraz zaplecze sklepu Żabka. W ramach projektu powstały zdjęcia 360 z wiernie odwzorowanym rozkładem półek i alejek. Powstały w ten sposób materiał zostanie wzbogacony […]

  • Wirtualny spacer – Kalendarz Gedeon Richter 2021

    Wirtualny spacer – Kalendarz Gedeon Richter 2021

    Projekt: „Z miłości do…” – 10. edycja Kalendarza Artystycznego Gedeon Richter Klient: Gedeon Richter / FlywheelPR Technologia: Wirtualny interaktywny spacer złożony z panoram 360 Dystrybucja: GedeonRichter.pl Wirtualny spacer dla Gedeon Richter Nasz najnowszy projekt to wirtualny spacer po wystawie prac Andrzeja Pągowskiego. Wybitnego polskiego grafika, wzbogaconych o komentarze duetu cenionych psychologów – Katarzyny Miller oraz […]

  • Małopolska VR – 150 filmów 360 i aplikacja VR

    Małopolska VR – 150 filmów 360 i aplikacja VR

    Projekt: Małopolska VR Klient: Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego Technologia: Filmy 360 2D i 3D Dystrybucja: Aplikacja VR / visitmalopolska.pl Małopolska VR – nasz największy projekt VR Na zlecenie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego zrealizowaliśmy największy dotąd projekt VR. Stworzyliśmy 150 filmów 360 w 8 językach, aplikację webową i aplikację VR. W ramach projektu powstało ponad 3,5 […]

  • Wirtualna galeria BWA Rzeszów

    Wirtualna galeria BWA Rzeszów

    Projekt: Wirtualna galeria sztuki Klient: BWA Rzeszów Technologia: Aplikacja VR Dystrybucja: Online Wirtualna galeria BWA w Rzeszowie Projekt wirtualnej galerii dla Biura Wystaw Artystycznych w Rzeszowie powstał w ramach programu „Kultura w sieci”. W specjalnie zaprojektowanej trójwymiarowej przestrzeni głównej galerii można spacerować i oglądać wybrane przez pracowników zdigitalizowane zbiory muzeum. Ponadto zwiedzający mogą przeglądać zdigitalizowany […]

  • Rzeszów VR. Odwiedź Rzeszów w wirtualnej rzeczywistości

    Rzeszów VR. Odwiedź Rzeszów w wirtualnej rzeczywistości

    Projekt: Film VR 180 Visit Rzeszów Klient: Gmina Miasto Rzeszów Technologia: Film 180 Dystrybucja: Oculus Go / YouTube Odwiedź Rzeszów VR w wirtualnej rzeczywistości W 2020 roku zrealizowaliśmy film promocyjny VR dla Urzędu Miasta Rzeszów.  Rzeszów VR to nakręcony w technologii VR180 klip reklamowy prezentujący najciekawsze atrakcje miasta oczami młodych ludzi. W filmie śledzimy parę […]

  • Aplikacja AR dla Muzeum Narodowego w Sukiennicach

    Aplikacja AR dla Muzeum Narodowego w Sukiennicach

    Aplikacja AR dla Muzeum Aplikacje AR to nasza specjalność. To nasza pierwsza aplikacja AR dla Muzeum. Stworzyliśmy animację obrazu „Szał uniesień” Władysława Podkowińskiego z 1894 roku. Obraz znajduje się w zbiorach Muzeum Narodowego w Sukiennicach w Krakowie. Na podstawie zdjęcia obrazu w wysokiej rozdzielczości stworzyliśmy warstwy na bazie których powstała animacja generowana na żywo na […]

  • Film i aplikacja szkoleniowa VR dla Policji

    Film i aplikacja szkoleniowa VR dla Policji

    Projekt: Film i aplikacja szkoleniowa VR „PRAWDA/FAŁSZ – PSYCHE/FIZIS” Klient: Film House / Komenda Stołeczna Policji Technologia: Film VR180 Dystrybucja: Oculus Go Jak wykorzystać VR w pracy policji? Aplikacja szkoleniowa VR dla policji powstała jako część projektu Komendy Stołecznej Policji „Osoba – Dokument – Psyche” realizowanego w ramach Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego.  Celem inicjatywy jest podniesienie […]

  • Film 360 do projektu „Virtual Reality: The Eva Experience”

    Film 360 do projektu „Virtual Reality: The Eva Experience”

    Projekt: Film 360 w ramach projektu Virtual Reality: The Eva Experience Klient: LukeSkyVideo / Ascent XR LLC Technologia: Zdjęcia panoramiczne Dystrybucja: Oculus Go Na potrzeby projektu „Virtual Reality: The Eva Experience” zrealizowaliśmy zdjęcia panoramiczne na terenie obozu Auschwitz-Birkenau. Ujęcia weszły w skład experience’u opowiadającego historię Evy Mozes Kor, amerykańskiej pisarki, byłej więźniarki obozu, ofiary eksperymentów […]

  • Aplikacja AR dla PUPPETSWAR

    Aplikacja AR dla PUPPETSWAR

    Projekt: Aplikacja AR dla PUPPETSWAR Klient: PUPPETSWAR Technologia: Aplikacja AR Dla naszego klienta Puppetswar stworzyliśmy demo aplikacji AR prezentującej wysokiej jakości figurki do gier planszowych, bitewnych i RPG. Każdy model jest tworzony z ogromną pieczołowitością i dbałością o szczegóły. Przeniesienie modelu figurki do aplikacji AR pozwala na przyjrzenie się wszystkim detalom danej miniaturki i ocenę […]

  • Aplikacja szkoleniowa VR dla Nadleśnictwa Oborniki

    Aplikacja szkoleniowa VR dla Nadleśnictwa Oborniki

    Projekt: Aplikacja szkoleniowa VR dla Nadleśnictwa Oborniki – Lasy Państwowe Klient: Nadleśnictwo Oborniki – Lasy Państwowe Technologia: Aplikacja VR Dystrybucja: HTC Vive Pro Aplikacja szkoleniowa VR została zrealizowana na zlecenie Nadleśnictwa Oborniki – Lasy Państwowe. W ramach apki przygotowanej na gogle HTC Vive Pro użytkownik uczy się, jak poprawnie obalić drzewo pilarką ręczną oraz harwesterem […]

  • Aplikacja edukacyjna VR „My nie gryziemy”

    Aplikacja edukacyjna VR „My nie gryziemy”

    Projekt: Aplikacja edukacyjna VR „My nie gryziemy” Klient: Fundacja Ewy Naworol Technologia: Aplikacja VR Dystrybucja: Oculus Rift / Oculus Quest Aplikacja edukacyjna VR „My nie gryziemy” została zrealizowana dla Fundacji Ewy Naworol. Organizacja zajmuje się szerzeniem wiedzy na temat zasad wychowywania, odżywiania oraz opieki nad psami i kotami. Oprócz tego fundacja organizuje między innymi szkolenia […]

  • Film 360 dla McDonald’s. Poznaj polskich dostawców

    Film 360 dla McDonald’s. Poznaj polskich dostawców

    Projekt: Filmy 360 do aplikacji AR Klient: Immersion / McDonald’s Technologia: Film 360 Dystrybucja: Aplikacja AR Na zlecenie firmy Immersion zrealizowaliśmy film 360 dla McDonald’s. Odwiedziliśmy z kamerą 360 polskich producentów żywności, którzy współpracują z McDonald’s. Przy okazji spełniliśmy marzenie naszego wewnętrznego 5-latka, ponieważ odwiedziliśmy między innymi fabrykę frytek ;).  Aplikacja VR stworzoną przez Immersion […]

  • Streaming 360 finałowego koncertu Męskie Granie 2019

    Streaming 360 finałowego koncertu Męskie Granie 2019

    Projekt: Streaming 360 Klient: Onet.pl / Męskie Granie Technologia: Film 360 Dystrybucja: YouTube 10-lecie Męskiego Grania świętowaliśmy podczas finałowego koncertu w Żywcu organizując streaming 360 na zlecenie Onet.pl. Dzięki transmisji na żywo emitowanej na YouTube każdy widz mógł poczuć się jak uczestnik koncertu. Kamera 360 obejmuje nie tylko centralną część sceny, ale całe otoczenie, potęgując […]

  • Moda VR. Aplikacja dla branży fashion

    Moda VR. Aplikacja dla branży fashion

    Projekt: Aplikacja VR Lookroom Klient: Maciej Zień/ Łukasz Jemioł/ Jacob Birge Technologia: Aplikacja VR Dystrybucja: Oculus Go/ Gogle kartonowe Jednym z flagowych produktów oferowanych przez CinematicVR jest aplikacja VR dla branży fashion Lookroom. To innowacyjne narzędzia skierowane do projektantów oraz marek modowych. Aplikacja pozwala na stworzenie wirtualnego showroomu, w którym możemy przeżyć wirtualny pokaz mody […]

  • Kampania #możnazwariować

    Kampania #możnazwariować

    Projekt: Można zwariować VR Klient: Fundacja eF kropka Technologia: Film VR360 Dystrybucja: Oculus Go Kampania społeczna VR Na potrzeby kampanii #możnazwariować organizowanej przez fundację eF kropka przygotowaliśmy film VR, w którym można doświadczyć epizodu psychotycznego. W projekcie wzięli udział m.in. aktorzy Anna Próchniak („Miasto 44”, „Najlepszy”) i Michał Mikołajczak („Prawo Agaty”, „Underdog”), film 360° został […]

  • Aplikacja Szkoleniowa – Żabka VR

    Aplikacja Szkoleniowa – Żabka VR

    Projekt: Szkoleniowa Aplikacja VR dla Żabki Klient: Żabka Technologia: Film VR180 / Aplikacja VR Dystrybucja: Aplikacja VR / Oculus Go Wspólnie z agencją 8image z Poznania stworzyliśmy interaktywną aplikację szkoleniową dla sieci sklepów Żabka. Aplikacja składa się z dwóch modułów. Pierwszy z nich to film VR180. Wykorzystaliśmy technologię VR180 aby zaprezentować użytkownikowi przykładowy sklep Żabki. […]

  • Nespresso VR – Film i Aplikacja VR

    Nespresso VR – Film i Aplikacja VR

    Projekt: Nespresso VR Klient: IDEA KILO / Nespresso Technologia: Film VR180 / Mobilna Aplikacja VR Dystrybucja: Oculus Go   Nespresso VR – Kawowy Black Friday W Galerii Mokotów Pod koniec 2019 roku do grona naszych klientów dołączyła firma Nespresso. Stworzyliśmy experience Nespresso VR będący krótkim masterclassem na temat marki i kawy w ogóle, prowadzonym przez […]